Reklamácie – Majolika-R Town Talk

Čo robiť v prípade

Reklamácie

Tu nájdete návod ako si môžete reklamovať naše keramické výrobky u nás: Namiesto Vás pošleme informácie do kuriérskej spoločnosti DHL, ktorá Vám doručila balík Potrebujeme, aby ste nám poslali foto-dokumentáciu.

 

Foto-dokumentácia ku škode musí vždy splňovať nasledujúce pravidlá:

 

V žiadnom prípade sa obal zásielky nesmie vyhadzovať kým nie je správne nafotený ,považuje sa to ako porušenie obchodných podmienok a ako neumožnenie obhliadky a reklamácia sa zamieta, pretože nebolo možné posúdiť, či škoda vznikla pri preprave/poškodený obal/, so zásielkou nebolo akokoľvek manipulované a aby bol zachovaný obal zásielky, v ktorom mu bola zásielka doručená.

 

Je potrebné, aby ste nám poslali správu s foto-dokumentáciou najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa, keď bola zásielka doručená.

 

Máme právo žiadať ďalšie veci na doloženie k reklamácií Každá reklamácia sa bude posudzovať zvlášť, a pri každej reklamácie bude potrebná iná doba čakania na stanovisko ku konkrétnej reklamácie

 

Ak kupujúci nesplní včas svoje povinnosti, má predávajúci právo reklamáciu zamietnuť z dôvodu nedostatku dôkazov o vzniku škody.

Reklamačný formulár

Reklamačný formulár